Pilates

Klasické cvičenie pre všetky vekové kategorie, kde zladíte dýchanie s pohybmi a natiahnete “skrátené” svaly

Rýchly výber:

Popis

Pilates – začiatočníci, mierne pokročilí

Pilates je súbor kardiovaskulárnych cvičení odporúčaný všetkým vekovým skupinám. V priebehu cvičenia  postupne precvičíme všetky svaly tela, hlavne centrum – brucho, panvu, zadok a chrbát – a doprajeme oddych našej mysli. Dôraz kladieme na kvalitné prevedenie každého cviku, počet opakovaní nie je až taký dôležitý.

Prečo cvičiť pilates?

  1. Pri cvičení sa odstraňuje svalová nerovnováha, zmierňujú bolesti chrbtice a kĺbov, dôraz sa kladie na správne držanie tela.
  2. Pri cvičení sa koordinuje dýchanie s pohybmi, zlepšuje sa rovnováha a flexibilita, spevňuje sa oslabené a zároveň naťahuje skrátené svalstvo.
  3. Pri cvičení sa ukľudní myseľ a zmierňuje stres.
  4. Pri cvičení si premasírujete celé telo.
  5. Pri cvičení sa posilňujú oslabené svalové skupiny medzilopatkové, podlopatkové, brušné a sedacie svalstvo, naťahujú sa skrátené prsné svaly, svalstvo v oblasti driekovej chrbtice a bedrovo-driekové svaly.
  6. Cvičením sa predchádza mnohým zraneniam.                                                                                                                                                                                                                          6 princípov metódy pilates
  • správne dýchanie
  • koncentrácia
  • kontrola pohybu
  • posilňovanie centra tela
  • presnosť cvikov
  • plynulosť cvičenia

U nás cvičíme v skupine pod dohľadom skúsenej inštruktorky, ktorá dohliada na správne vykonanie každého cviku. Cvičíme bez hudby na podložke, bez náradia alebo s owerballom (malá lopta), therabandom (cvičebnou gumou) alebo fitloptou.

Ideálne je cvičiť 2-4 x do týždňa. Naše skupinové cvičenie je nastavené na intenzitu 2x týždenne. Ak by ste s nami chceli cvičiť častejšie, je možnosť cvičiť vo viacerých skupinách.

  • potrebujete len pohodlné cvičebné oblečenie, stačí mať ponožky alebo cvičiť naboso

cvičí Aďa

Harmonogram

Pilates začiatočníci 

  • v pondelok  od 17:30 do 18:30
  • v stredu od 17:10 do 18:10

Pilates mierne pokročilí 

  • v utorok od 18:15 do 19:15
  • vo štvrtok od 18:00 do 19:00

Pilates

  • v utorok od 19:20 do 20:20

Cenník

1 hodina cvičenia  (60 minút) …………………………………………………………………………………………………  5,- €/hodina

pri uhradení poplatku na 2 mesačný kurz (1x týždenne) …………………………………………… 4,- €/hodina

pri uhradení poplatku na 2 mesačný kurz (2x týždenne) ………………………………………….. 3,50 €/hodina

pri uhradení poplatku na 4 mesačný kurz (1x týždenne) …………………………………………..  3,80 €/hodina

pri uhradení poplatku na 4 mesačný kurz (2x týždenne) ………………………………………….  3,- €/hodina

PODMIENKOU účasti na kurze je komplet vyplnená prihláška.

  • PODMIENKOU účasti na kurze je komplet vyplnená prihláška