Pilates pre seniorov

Pohybová aktivita

Rýchly výber:

Popis

Stále sme fit – seniori – pilates

Pilates je súbor kardiovaskulárnych cvičení odporúčaný všetkým vekovým skupinám. V priebehu cvičenia  postupne precvičíme všetky svaly tela, hlavne centrum – brucho, panvu, zadok a chrbát – a doprajeme oddych našej mysli. Dôraz kladieme na kvalitné prevedenie každého cviku, počet opakovaní nie je až taký dôležitý. Cvičenie je prispôsobené ľuďom vo vyššom veku so zníženou pohybovou schopnosťou.

Prečo cvičiť pilates?

  1. Pri cvičení sa odstraňuje svalová nerovnováha, zmierňujú bolesti chrbtice a kĺbov, dôraz sa kladie na správne držanie tela.
  2. Pri cvičení sa koordinuje dýchanie s pohybmi, zlepšuje sa rovnováha a flexibilita, spevňuje sa oslabené a zároveň naťahuje skrátené svalstvo.
  3. Pri cvičení sa ukľudní myseľ a zmierňuje stres.
  4. Pri cvičení si premasírujete celé telo.
  5. Pri cvičení sa posilňujú oslabené svalové skupiny medzilopatkové, podlopatkové, brušné a sedacie svalstvo, naťahujú sa skrátené prsné svaly, svalstvo v oblasti driekovej chrbtice a bedrovo-driekové svaly.
  6. Cvičením sa predchádza mnohým zraneniam.

U nás cvičíme v skupine pod dohľadom skúsenej inštruktorky, ktorá dohliada na správne vykonanie každého cviku. Cvičíme bez hudby.na podložke bez náradia alebo s owerballom (malá lopta), therabandom (cvičebnou gumou) alebo fitloptou.

Ideálne je cvičiť 2-4 x do týždňa. Naše skupinové cvičenie je nastavené na intenzitu 2x týždenne. Ak by ste s nami chceli cvičiť častejšie, je možnosť cvičiť vo viacerých skupinách.

  • potrebujete len pohodlné cvičebné oblečenie, stačí mať ponožky alebo cvičiť naboso

 cvičí Aďa

Harmonogram

 Pilates “Stále sme fit”

  • cvičíme v utorok od 9:00 do 10:00

PODMIENKOU účasti na kurze je komplet vyplnená prihláška

 

  

  • PODMIENKOU účasti na kurze je komplet vyplnená prihláška